ایرانادا

  • ۰
  • ۰





طرح های مهاجرت استانی کانادا (PNP) ، یکی از مهمترین وسریعترین روش‌ها (Fast-track) برای اخذ اقامت دائم کانادا هستند، بر طبق این برنامه‌ها، استان ساسکاچوان نیز هرساله برای داشتن نیروی کار ماهر در زمینه‌های شغلی مورد نیاز خود، اقدام به پذیرش متقاضیان از طریق تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری، و یا تجربی می‌کند.
این استان تنها استان بدون مرز طبیعی کاناداست که با اقتصادی بر پایه ی فعالیت های کارآفرینان خلاق ساخته شده است که بستر مناسبی را جهت ایجاد و رشد ایده های کسب و کار شما در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی از خود نشان داده اند.
اخیرا این استان برای جذب نیروهای کارآمد در زمینه‌ی کشاورزی و مزرعه‌داری اقداماتی انجام داده است و موسسه آرتا اندیشه پویان سپنتا، ارائه دهنده مشاوره و انواع خدمات مهاجرتی به کانادا زیر نظر وکلای عضو انجمن مشاورین رسمی کانادا(ICCRC) با سالها تجربه در این امر و داشتن پرونده های موفق از متقاضیانی که دارای لیسانس کشاورزی یا سابقه‌ی مزرعه‌داری و حداقل دارنده‌ی مدرک زبان آیتلس ۶ جنرال هستند، جهت اخذ اقامت دائم کانادا، دعوت به عمل می‌ آورد.

معیارهای پذیرش درخواست به شرح زیر است:
• مدرک لیسانس کشاورزی و یا تحصیلی و آموزشی در این رشته
• متقاضیان با مدرک فوق لیسانس مدیریت در اولویت قرار دارند
• حداقل مدرک زبان CLB6 در تمام مهارتها
• شش سال سابقه‌ی مدیریت گلخانه، مزرعه و …
• حداکثر ۴۵ سال سن
• داشتن حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز مختص به این برنامه

برای دریافت پذیرش در این برنامه مهاجرتی، متقاضیان ابتدا با کمک وکلای موسسه اندیشه پویان، باید اقدام به تکمیل پروفایل ابراز تمایل یا Expression of Interest (EOI) نمایند تا شرایط آنها بررسی شده و مشخص شود که آیا واجد شرایط هستند یا خیر.
پس از پذیرش درخواست، دواطلبین باید تحصیلات تکمیلی در این زمینه را به مدت یکسال در کانادا به منظور آشنایی با سیستم آموزشی این کشور بگذرانند و گواهی و یا دیپلم خود را بعد از پایان رساندن دوره؛ دریافت نمایند. برای کسانی که دارای دیپلم یا گواهی تحصیلی از خارج کانادا هستند، باید این مدارک را به اعتباری سنجی(ECA)از طریق یک سازمان تایید و تعیین ‌شده توسط IRCC برسانند.

*این فراخوان فقط تا ماه جولای معتبر است. بنا بر تجربیات وکلای مجرب موسسه اندیشه پویان ذکر این نکته مهم است که متقاضیان موفق در برنامه استانی ساسکاچوان، گواهی منتخب استانی که منجر به کاهش زمان فرآیند تقاضا ویزای کانادا ( اقامت دائم ) می‌شود، دریافت می‌کنند. برای اقدام هرچه سریع تر جهت زندگی و کار در کانادا با مشاورین موسسه اندیشه پویان در ارتباط باشید.


منبع: فرصت استثنایی و محدود برای مهاجرت به کانادا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی